Wil je de foto's groter bekijken, klik dan een keer op de foto voor een groter resultaat en 2 keer voor de optimale grootte.

maandag 14 maart 2011

Liebster Blog Award


Ja hoor, ook ik heb hem mogen ontvangen. De Liebster Blog Award. Ik heb deze award gekregen van Yvonne van Incanto Images. Uiteraard ben ik heel blij met deze award. 
Ook ik mag vervolgens nog 3 tot 5 van deze awards uitreiken aan blogs die ik volg, maar die minder dan 200 volgers hebben. 

Mijn eerste keus is gevallen op een blog met nog maar 1 volger ( ikzelf) . En daar moet verandering in komen, want hij is veel te leuk. Het gaat over de belevenissen van een eigenwijze Beagle in Amerika. Erg leuk geschreven door Michelle, maar vanuit het standpunt van haar Beagle Emma.


De tweede Award die ik ga uitreiken is aan Diana Erkelens. Zij heeft een fotografie blog. Diana en ik vlogen elkaar ook via zoom. Haar fotografische belevenissen zijn nu te volgen via haar blog.


De derde Award die ik wil uitreiken is aan Petra Braun. Zij heeft o.a. een fotoblog, maar ook een blog over handwerken. Uiteraard volg ik haar fotoblog. Ook zij heeft nog niet zo veel volgers, dus kan deze award goed gebruiken.


De vierde Award die ik ga uitreiken is weer aan een Beagle Blog. Dit keer een van uit Nieuw Zeeland. Ook hier is het grappig om de verhalen te lezen van andere beagle baasjes. Deze Beagle Diary gaat over Cinnamon, een intelligente beagle die erg goed is in behendigheid en ook met wedstrijden mee doet.


De vijfde en laatste award reik ik uit aan een honden/ fotografie blog, deze is van Karin . Karin heb ik ontmoet in Zwitserland in een speciaal hondenhotel tijdens de wintersport. Zij en haar man waren daar met hun toenmalige hond Beau. Beau is helaas vorig jaar overleden, maar Karin heeft nu een blog gemaakt over de belevenissen van hun nieuwe hond Jordan.


Willen allen die deze award hebben ontvangen, deze ook weer doorgeven aan iemand die een blog heeft, maar met minder dan 200 volgers. Je mag 3 tot 5 blogs nomineren. Vervolgens plaats je een blog bericht over je award en plaats je de afbeelding in de sidebar. Heel veel plezier ermee, en hopelijk levert het veel nieuwe volgers op.

Tot de volgende blog,
Groetjes Odette

2 opmerkingen:

  1. Hoi Odette,
    Gefeliciteerd met je Award!
    Je hebt hem verdiend, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Odette,
    ich danke dir für diese Auszeichnung und freue mich sehr darüber, das meine Bilder so gut ankommen. Vielen lieben Dank!
    Liebe Grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen