Wil je de foto's groter bekijken, klik dan een keer op de foto voor een groter resultaat en 2 keer voor de optimale grootte.

zondag 16 januari 2011

Verlangen naar de zomer....

Ik ben echt een mooi weer mens. Lekker genieten van het zonnetje, warme temperaturen en er heerlijk op uit met de boot. Helaas, het is nog steeds winter in Nederland. Weliswaar met op dit moment niet al te lage temperaturen, maar toch.
Ik kan niet wachten tot het weer voorjaar wordt. De dagen worden langer en de zon gaat meer schijnen. Tot dan moeten we het maar even met de foto's doen. En af en toe even onder de zonnebank.





Krijg er weer helemaal zin in!  Tot de volgende Blog, Groetjes Odette

10 opmerkingen:

  1. laat de zomer maar komen, een rondje Vecht is altijd gezellig.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dag als vandaag doet een mens goed, lekker weer was het.
    Ik heb ook zo`n zin in het voorjaar.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's ik kijk al uit naar de zomer.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke opnames Odette, was het maar weer zover... ben dit weer nu wel zat.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zondag konden we al een mooi voorproefje nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tweede foto vind ik geweldig, dat snuitje van de hond in de lucht, de lente ruikend, mooie achtergrond. Het doet bijna zomers aan dit plaatje.

    Ik wil nog wel wat winter, maar dan even met sneeuw en kou, niet die grijze regendagen, dan mag het zo lente worden van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Laten we hopen dat het gauw weer lekker warm is :-)
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Odette...
    Ja..Mooi weer!!!
    Heerlijk weer gewoon in het gras zitten...Zonder het gevoel te hebben een spons te zijn..
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a handsome Beagle! Lovely pictures, thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi. Thank you for dropping by my blog! I don't understand a word in your posts here, but I can see you and Gizmo had a great holiday. Nice photos. Thank you for sharing them!

    Love,
    Cinnamon the Beagle

    BeantwoordenVerwijderen