Wil je de foto's groter bekijken, klik dan een keer op de foto voor een groter resultaat en 2 keer voor de optimale grootte.

vrijdag 17 december 2010

Wandeling door Winters Amsterdam

Vandaag had ik de hond mee naar mijn werk. Ik werk tegenover park Frankendael in Amsterdam Watergraafsmeer. Zoals bekend heeft het de hele dag gesneeuwd hier in de randstad. Deze foto's zijn van vanmorgen en middag toen ik de hond uitliet.



 

Zonsopkomst boven de parkvijver , met op de achtergrond de kerk "De Bron" Er ligt sneeuw op de vijver, zodat schaatsen erg onverantwoord is.



Posted by PicasaHet laantje dat uitkomt op de Middenweg. Vooral de sneeuw dat tegen de bomen aangeplakt zit vindt ik erg mooi om te zien. Ik hoop snel weer naar een natuurgebied te gaan om te fotograferen, zolang er nog sneeuw ligt. Tot de volgende Blog!

2 opmerkingen:

  1. een mooi deel van Amsterdam laat je zien, prachtig het zonnetje nog weten te pakken.
    En een natuurpark zit wel een keer in, maar al die sneeuw op weg..laten we maar lekker dicht bij de kachel blijven zitten..
    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fraaie opname's Odette, dit park is ook mooi, die vogeltjes heb je ook uitstekend vastgelegd.

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen